|
DYREKTOR
|
WYCHOWAWCA
|
OPIEKUN PROJEKTU
|
UCZNIOWIE
|
WRZESIEŃ
|
|
informuje rodziców o obowiązku realizacji projektu edukacyjnego
|
|
|
PAŹDZIERNIK
|
przedstawienie radzie pedagogicznej ogólnych zasad realizacji projektu gimnazjalnego
|
|
opracowanie zakresów tematycznych projektów edukacyjnych dla uczniów klas II
|
wybór tematu projektu edukacyjnego
|
powołanie zespołu ds. realizacji projektu gimnazjalnego
|
|
|
|
LISTOPAD
|
|
poinformowanie uczniów i ich rodziców (prawnych opiekunów) o warunkach realizacji projektu edukacyjnego. Pod opieką wychowawcy uczniowie dokonują wyboru tematu projektu oraz zespołu (do 30 XI)
|
przedstawienie dyrektorowi szkoły listy tematów projektów możliwych do realizacji w danej klasie II (do 10 XI)
|
wybór tematu projektu edukacyjnego
|
GRUDZIEŃ
|
|
|
na bieżąco sprawowanie opieki nad uczniami realizującymi projekt
|
realizacja projektów edukacyjnych w terminie od 1 XII 2017r. (cele, etapy realizacji, rozdzielenie i wykonywanie zadań, konsultacje, dokumentacja realizacji, przygotowywanie prezentacji)
|
STYCZEŃ
|
wspieranie uczniów i ich opiekunów w realizacji projektów edukacyjnych (od 1 XII 2017r.)
|
wspieranie uczniów i ich opiekunów w realizacji projektów edukacyjnych (od 1 XII 2017)
|
realizacja projektów edukacyjnych w terminie od 1 XII 2017r. (cele, etapy realizacji, rozdzielenie zadań, konsultacje, dokumentacja realizacji, prezentacja projektu)
|
|
|
prowadzenie działań organizacyjnych związanych z realizacją projektu przez wszystkich uczniów w klasie, w szczególności: monitorowanie udziału uczniów w pracach zespołów, przekazywanie informacji o postępach w realizacji rodzicom
|
na bieżąco monitorowanie realizacji projektów przez uczniów (konsultacje)
|
na bieżaco prowadzenie karty realizacji projektu oraz ewentualnej dokumentacji dodatkowej. Przygotowywanie prezentacji projektu.
|
|
uwzględnienie zaangażowania każdego ucznia w prace zespołów przy ustalaniu oceny zachowania
|
|
samoocena (zaangażowanie w realizację projektu) do oceny zachowania, osiągniecia efektu końcowego projektu
|
LUTY
|
uzgodnienie sposobu i terminu prezentacji zespołów projektowych z opiekunem projektu
|
prowadzenie odpowiednich zapisów w dokumentacji szkolnej, związanych z realizacją przez ucznia projektu edukacyjnego
|
na bieżąco monitorowanie realizacji projektów przez uczniów (konsultacje)
|
na bieżąco prowadzenie karty realizacji projektu oraz ewentualnej dokumentacji dodatkowej. Przygotowywanie prezentacji projektu.
|
MARZEC
|
|
|
na bieżąco monitorowanie realizacji projektów przez uczniów (konsultacje)
|
na bieżąco prowadzenie karty realizacji projektu oraz ewentualnej dokumentacji dodatkowej. Przygotowywanie prezentacji projektu.
|
KWIECIEŃ
|
|
|
na bieżąco monitorowanie realizacji projektów przez uczniów (konsultacje)
|
na bieżąco prowadzenie karty realizacji projektu oraz ewentualnej dokumentacji dodatkowej. Przygotowywanie prezentacji projektu.
|
MAJ
|
|
uwzględnienie zaangażowania każdego ucznia w prace zespołu projektowego przy ustalaniu oceny zachowania
|
|
samoocena (zaangażowanie w realizację projektu) do oceny zachowania
|
CZERWIEC
|
wyznaczenie ostatecznego terminu prezentacji projektów gimnazjalnych
|
|
wypełnienie karty oceny realizacji projektu z uwzględnieniem zaangażowania, każdego ucznia i jego wkładu pracy, umiejętności współpracy w zespole, efektu końcowego - osiągniecia celów i prezentacji rezultatów
|
prezentacje rezultatów projektów przed uczniami, rodzicami oraz gośćmi w zależności od potrzeb (po zakończeniu danego projektu do 15 czerwca 2018r.)
|